Kto dba o Twoje auto?

Jeśli posiadasz auto albo korzystasz z pojazdu służbowego, to znajdujesz się w orbicie zainteresowań wielu usługodawców. Jeśli piastujesz stanowisko fleet managera krąg oferentów dóbr i usług jest jeszcze szerszy. W końcu auto trzeba nie tylko tankować, ale jeszcze gdzieś serwisować, myć. W przypadku firm w grę wchodzi jeszcze konieczność implementacji systemu zapewniającego monitoring samochodów. Zmotoryzowana cześć społeczeństwa jest też potencjalnym klientem czasopism zajmujących się autami i motocyklami. Zobacz, jak wiele ofert i możliwości czeka na Twoją uwagę!

Prawda jest taka, że na skorzystanie ze wszystkich dobrodziejstw oferowanych przez rynek większości osób po prostu nie stać. Mało kto może pozwolić sobie na np. coroczne lakierowanie auta albo więcej – na zmianę modelu samochodu. Jednak, można wyszukać propozycje i usługi na miarę możliwości danego portfela.

Tankowanie i jedzenie pod jednym dachem

Auto na powietrze nie pojedzie i trzeba je regularnie tankować. Dla wielu zmotoryzowanych to spory wydatek – jednak i tutaj oferenci kuszą swoimi propozycjami. Stacje benzynowe maja programy lojalnościowe i promocje z których czasem warto skorzystać. Każdy już chyba zdążył się też zorientować, że na stacjach benzynowych można nie tylko nakarmić auto, ale i siebie – oferta zapiekanek, hot dogów i innych szybkich dań na ciepło jest całkiem spora a ceny umiarkowane. Innymi słowy – jest w czym wybierać i co wcinać.

Naprawiać nie każdy może

Teraz czas na naprawy. Nie oszukujmy się – nawet nowe czy sprawdzone auto może odmówić kierowcy posłuszeństwa. W takiej sytuacji najlepiej udać się do zaufanego mechanika. Zakładów zajmujących się naprawą aut nie brakuje, choć ceny mogą się w nich mocno różnić. Najdrożej jest w autoryzowanych salonach, najtaniej u lokalnych, osiedlowych mechaników. Gdzie jest najlepiej? Na to pytanie muszą sobie odpowiedzieć sami właściciele aut. Warto w tej kwestii zasięgnąć porady u znajomych i zapytać o ich doświadczenia i rekomendacje.

Dla profesjonalistów – technologie, które wspierają zarządzanie

Szeroka oferta skierowana jest też do specjalistów zajmujących się motoryzacją. Nie chodzi tu tylko o publikacje i czasopisma a nawet konferencje naukowe. W przypadku fleet managerów szczególnie istotny jest monitoring samochodów – dostawcy tego typu rozwiązań pojawiali się swego czasu jak grzyby po deszczu. W tej chwili rynek się dosyć ustabilizował a konkurencja mierzy oferentami sprawiła, że ceny monitoringów są na przyzwoitym poziomie – na tyle niskim, że praktycznie każda firma może pozwolić sobie na wdrożenie takiego systemu w swojej flocie pojazdów.

Prasa dla wszystkich

Ci, którzy interesują się motoryzacją nie muszą mieć na własność najnowszego modelu Audi czy Volvo – ba! Nie muszą mieć nawet własnego auta, by poznać nowinki dotyczące motoryzacji – zarówno te poruszające kwestii technicznych jak i prawnych. Na półkach saloników prasowych można znaleźć sporo czasopism poświęconych motoryzacji – autom, motocyklom, ciężarówkom. Masa ciekawych materiałów dostępna jest także od ręki w sieci.